Blog

Dear agents, 
Due to technical complexity, the combat environment supplier has a fixed increased Rtime from09:11 - 09:40, 10:05 - 10:12 MOW
Update: service restored at 10:12 MOW

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В связи с технической сложностью у поставщика на боевой среде фиксируем повышенный Rtime с 09:11 - 09:40, 10:05 - 10:12 MOW

Обновление: сервис восстановлен в 10:12 по MOW.

Dear agents, 
Due to technical complexity, the combat environment supplier has a fixed increased Rtime from 06:47 MOW
Update: service restored at 06:57 MOW

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В связи с технической сложностью у поставщика на боевой среде фиксируем повышенный Rtime с 06:47 MOW

Обновление: сервис восстановлен в 06:57 по MOW.

Dear agents,   Due to technical work, all types of operations will are not available from 11:46 (MOW) April 23th.

Update: service restored at 11:57 a.m. MSK


Уважаемые агенты,  В связи с техническими проблемами не доступны все типы операций с 11:46 (MOW) April 23th.

Обновление: сервис восстановлен в 11:57 по МСК.

Dear Agents,

Due to technical problems, all types of operations are not available from 11:46(MOW).



Уважаемые агенты,

В связи с техническими неполадками не доступны все типы операций с 11:46(MOW).


Dear agents, 
Due to an error on our side in a combat situation during the operation, the Requirement records an error from 10:10 MOW, when rereading the PNR, there are tickets inside, they flow out
Update: service restored at 13:16 MOW

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В связи с ошибкой на нашей стороне на боевой среде на операции Demand фиксируете ошибку с 10:10 MOW, при перезачитке pnr билеты внутри есть, они выписываются

Обновление: сервис восстановлен в 13:16 MOW

Dear agents, 
Due to technical complexity, the combat environment supplier has a fixed increased Rtime from 09:06 MOW
Update: service restored at 09:27 MOW

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В связи с технической сложностью у поставщика на боевой среде фиксируем повышенный Rtime с 09:06 MOW

Обновление: сервис восстановлен в 09:27 МСК

Dear agents, 
Due to technical complexity, the combat environment supplier has a fixed increased Rtime from 13:46 MOW
Update: service restored at 14:30 MOW

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В связи с технической сложностью у поставщика на боевой среде фиксируем повышенный Rtime с 13:46 MOW

Обновление: сервис восстановлен в 14:30 МСК

Dear agents, 
Due to technical complexity, the combat environment supplier has a fixed increased Rtime from 08:50 MOW
Update: service restored at 09:00 MOW

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В связи с технической сложностью у поставщика на боевой среде фиксируем повышенный Rtime с 08:50 MOW

Обновление: сервис восстановлен в 09:00 МСК

Dear agents, 
Due to technical complexity, the combat environment supplier has a fixed increased Rtime from 05:23 MOW
Update: service restored at 05:33 MOW

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В связи с технической сложностью у поставщика на боевой среде фиксируем повышенный Rtime с 05:23 MOW

Обновление: сервис восстановлен в 05:33 МСК

Dear agents,

Due to technical complexity in a combat environment, we are recording an increased Rtime from 05AM MOW

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В связи с технической сложностью на боевой среде фиксируем повышенный Rtime с 05:00 MOW

Dear agents,

Due to technical complexity in a combat environment, we are recording an increased Rtime from 11:00 MOW
Update: service restored at 18:30 MSK

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В связи с технической сложностью на боевой среде фиксируем повышенный Rtime с 11:00 MOW

Обновление: сервис восстановлен в 18:30 МСК

Dear agents,


Demand tickets operation is unavailable due to technical problem on balance from 11:12 p.m. on March 15th MSK.
We update information when problem will be solved.

Update: service restored at 00:43 a.m. on March 16th MSK

Уважаемые агенты,

Операция «DemandTickets» недоступна, в связи с технической проблемой на Балансе 15 Марта c 23:12 по времени МСК.
Мы обновим информацию, когда проблема будет решена.

Обновление: сервис восстановлен 16 Марта в 00:43 по МСК.

We inform you that on 10/03/2025, during the period of technical updates from 10:46 ( MOW), interruptions in the operation of the S7 Agent API are possible, namely the DemandTickets operation is not available


Уважаемые агенты,

Информируем Вас, что 10.02.2025 в период проведения технических обновлений с 10:46 MOW возможны перерывы в работе S7 Agent API, а именно не доступна операция DemandTickets

Обновление: в 12:20 MOW

Dear agents, Due to a technical problem in the productive environment, the flow of sales of post-sales services is not correct. When checking out, we receive an error, but at the same time we create the service. 
We will notify you further as soon as the problem is resolved.

Update: service restored at 13:00 MSK March 6th


 

Уважаемые агенты,  В связи с технической проблемой на продуктивной среде не верное флоу продажи услуг на пост продаже. При выписке получаем ошибку, но при этом услугу формируем.

По результату устранения проблемы дополнительно оповестим.

Обновление: сервис восстановлен в 13:00 по МСК 6 Марта

Dear agents,   Due to technical work, all types of operations will are not available from 00:30 (MOW) February 26th   

Update: service restored at 09:17 a.m. MSK


Уважаемые агенты,  В связи с техническими работами будут не доступны все типы операций с 00:30 (MOW) February 26th.

Обновление: сервис восстановлен в 09:17 по МСК.