Dear agent,
Because of the migration of the Agent API Support project (AAS) to the Service Desk (SD) project documentation may not be available in the Confluence "S7 API Support".
When this problem occurs, you are required to tell us your email address that you used to access «S7 API Support».
To do this you can use email to contact us web.sd@s7.ru, a notification with the issue number will be sent in response.
You can also use the Service Desk portal, to create a case in the Technical questions section.
Fill in the subject line: "Confluence access restriction "S7 API Support»».
After creating a case, an email with a link to register with Service Desk (SD) will be sent to the specified email address in the case.
After registration, access to the Confluence "S7 API Support" will be restored.
Or call +7 (383) 298 99 99.
Уважаемые агенты,
В связи с миграцией проекта Agent API Support (AAS) в проект Service Desk (SD) доступ к документации в Confluence «S7 API Support» может отсутствовать.
При появлении данной проблемы, Вам требуется сообщить нам свою электронную почту которую вы используете для доступа к Agent API Support.
Чтобы это сделать вы можете использовать электронную почту для связи с нами web.sd@s7.ru, в ответ будет отправлено уведомление с номером задачи.
Так же вы можете воспользоваться порталом Service Desk, для создания обращения в разделе «Технические вопросы».
Заполните тему обращения: «Ограничение доступа к Confluence «S7 API Support»»
После создания обращения, по указанной Вами почте в обращении будет отправлено электронное письмо со ссылкой для регистрации в Service Desk (SD):
После прохождения регистрации доступ к Confluence «S7 API Support» будет восстановлен.
Или свяжитесь с нами по телефону +7 (383) 298 99 99.