Blog

Dear agents,


Due to technical work, all types of operations are not available from 15:03 MOW, September 22th. 

We will notify you again as a result of the restoration.

Update: Operation restored at 16:37 MOW, 22 September.


Уважаемые агенты,

В связи с техническими работами не доступны все типы операций с 15:03 MOW September 22th. 

По результату восстановления дополнительно оповестим.

Обновление: Работа восстановлена в 16:37 MOW September 22th

Dear agents,

Due to technical complexity in a combat environment, we are recording an increased Rtime from 06:00 MOW

Update: Service stabilized at 11:22 MOW

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В связи с технической сложностью на боевой среде фиксируем повышенный Rtime с 06:00 MOW

Обновление : работа сервиса стабилизирована в 11:22 MOW

Dear agents, Due to technical work on our side, the test bench is unavailable for all types of operations from 08:25 MOW, August 19th. 

We will notify you again as a result of the restoration.

Update: Test site service restored at 08:55 MOW, 19 August.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В связи с техническими работами на нашей стороне на тестовом стенде не доступны все типы операций с 08:20 MOW August 19th. 

По результату восстановления дополнительно оповестим.

Обновление: Работа тестовой площадки восстановлена в 08:55 MOW August 19th

Dear agents,

Due to technical difficulties at the supplier's end, the test bench operation is not available. Demand from 12:40 MOW August 14th. 

As a result of the restoration, we will notify others
Update: Problem resolved


_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В связи с техническими трудностями на стороне поставщика на тестовом стенде не доступна операция Demand с 12:40 MOW August 14th. 

По результату восстановления дополнительно оповестим.

Обновление: Работа тестовой площадки восстановлена

Dear agents,

Due to technical complexity, the test bench is unavailable from 13:57 MOW August 12th.

As a result of the restoration, we will notify others

Update: Problem resolved at 07:57 MOW TZ August 13th.


_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В связи с техническими трудностями тестовый стенд не доступен с 13:57 MOW August 12th. 

По результату восстановления дополнительно оповестим

Обновление: Работа тестовой площадки восстановлена в 07:57 MOW TZ August 13th.


Dear agents,

From 15:10  31JUL24 there were difficulties with ticketing, an error on the supplier's side.

We will notify you once functionality is restored.
We apologize for any inconvenience.

Update
Problem fixed 07/31/2024 16:25 MOW


______________________________________________________________________________________________________________


Уважаемые агенты,

С 15:10 MOW 31JUL24 наблюдались сложности с оформлением авиабилетов, ошибка на стороне поставщика.

По факту восстановления функционала дополнительно оповестим.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.

Обновление

Проблема устранена 2024-07-31 16:25 MOW

Dear agents,

Remark for flight with technical landing was added to demandTickets method.

You can find sample in the documentation.

________

Уважаемые агенты,

В метод demandTickets добавлена ремарка для рейса с технической посадкой.

С примером ответа вы можете ознакомиться в документации.

Dear agents,

Queue methods is now available on QA environment of S7 Agent API

Available methods:
 
queue list operation
count-total operation
remove-item operation


You can ask your questions about this functionality from our technical support by Kaiten


____________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В тестовой среде S7 Agent API доступны методы управления очередями бронирований.
 
По ссылке ниже вы можете ознакомиться с доступными методами:


queue list operation
count-total operation
remove-item operation


Вопросы, которые возникнут в ходе работы с функционалом, просим направлять в адрес нашей технической поддержки Kaiten.

Dear agents,

Booking of subsidesed flights is now available in S7 Agent API. Subsidies by age and for Far East citizens are available.

You can find this scenarios below:
Subsidised fare booking scenario | v0.52 | 1NTL+1CHR+1INF+OW (Far East federal district)

Certification is required to use this scenario on the production environment.

You can ask your questions about this functionality from our technical support by Kaiten


____________________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В S7 Agent API доступно оформление бронирований субсидированных перелетов. Доступны субсидии по возрасту и для жителей Дальнего Востока.
 
По ссылке ниже вы можете ознакомиться со сценарием оформления бронирования и выписки билетов:
Subsidised fare booking scenario | v0.52 | 1NTL+1CHR+1INF+OW (Far East federal district)

Для подключения функционала в продуктовой среде сервиса потребуется пройти сертификацию.


Вопросы, которые возникнут в ходе работы с функционалом, просим направлять в адрес нашей технической поддержки Kaiten.

Dear agents,

At 10:00 MOW 25JUL24 technical work is planned on the supplier side, expected downtime of 3-5 minutes. 

All types of operations will not be available.

We apologize for any inconvenience caused.


______________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

В 10:00 MOW 25JUL24 планируются технические работы на стороне поставщика, ожидаемое время простоя 3-5 минут. 

Будут не доступны все виды операций.

Приносим извинения за доставленные неудобства.


Dear agents,

From 16:06 to 16:36 MOW 23JUL24 there were difficulties with ticketing, an error on the supplier's side.
We apologize for any inconvenience.

______________________________________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

С 16:06 до 16:36 MOW 23JUL24 наблюдались сложности с оформлением авиабилетов, ошибка на стороне поставщика.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.

Dear agents,

Since July 18, 07 hours 57 minutes MOW we have been observing a complete unavailability of the API design; an error is on our side. 
We will notify you once functionality is restored.
We apologize for the inconvenience caused.

Update Operation was restored at 10-10 MOW time, but the service is not completely stable. We will inform you about full restoration later.
Full service restoration was recorded at 08:48 Moscow time
_________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

С 18 июля 07 часов 57 минут MOW наблюдаем полную недоступность API ошибка на нашей стороне. 
По факту восстановления функционала дополнительно оповестим.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.

Обновление

Работоспособность восстановлена в 10-10 по Москве, но сервис полностью не стабилен. О полном восстановлении дополнительно сообщим.

Полное восстановление сервиса зафиксировано в 08-48 по Москве

Dear agents,

S7 Airlines opens the new flight with technical landing S7 5701 OVB-BKK.

Technical landing details are reflected in search methods. You can find sample in the documentation.

________

Уважаемые агенты,

S7 Airlines открывает новый рейс с технической посадкой - S7 5701 по направлению OVB-BKK.

Информация о технической посадке будет отражена в ответе поисковых методов. С примером ответа вы можете ознакомиться в документации.

Dear agents,

Since July 11, 06, MOW has observed partial unavailability of air tickets, an error on the supplier’s side. 
We will notify you once again when functionality is restored.
Please apologize for any inconvenience caused.

Update Problem fixed 07/11/2024 10:30 MOW

_________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

С 11 июля 06 MOW наблюдаем частичную недоступность оформления авиабилетов, ошибка на стороне поставщика. 
По факту восстановления функционала дополнительно оповестим.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.


Обновление

Проблема устранена 2024-07-11 10:30 MOW

Dear agents,

Since July 4, 14, MOW has observed partial unavailability of air tickets, an error on the supplier’s side. 
We will notify you once again when functionality is restored.
Please apologize for any inconvenience caused.

Update Problem fixed 07/05/2024 15:05 MOW

_________________________________________________________________________________

Уважаемые агенты,

С 04 июля 14 MOW наблюдаем частичную недоступность оформления авиабилетов, ошибка на стороне поставщика. 
По факту восстановления функционала дополнительно оповестим.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.

Обновление

Проблема устранена 2024-07-05 15:05 MOW